بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر
دانلود پروژه های رشته کامپیوتر و ویژوال بیسیک
سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : سید رضا هاشمیان Mr.Anderson

موتورهای جستجو همواره در حال پیشرفت هستند و هر از چند گاه قابلیت جدیدی به قابلیت‌های پیشین آنها اضافه می‌شود. موتورهای جستجو همواره بر اساس متن وارد شده از طرف کاربر به جستجو می‌پرداختند. برای مثال می‌توانستید از موتور جستجوی گوگل برای پیدا کردن عکسهای خواننده محبوبتان استفاده کنید. اما موقعیتی را تصور کنید که عکسی را در اختیار دارید و می‌خواهید خود این عکس را مورد جستجو قرار دهید و بدانید این عکس در چه سایت‌هایی مورد استفاده قرار گرفته است یا اینکه عکس متعلق به چه کسی است و دنبال سرنخ‌هایی در مورد عکس مربوطه می‌گردید یا اینکه عکسی دارید که قسمت‌هایی از آن مورد ویرایش قرار گرفته است و حال می‌خواهید نسخه اصلی آن را پیدا کنید.

اینجاست که مفهومی به نام جستجوی معکوس تصاویر به کمک شما می‌آید. موتور جستجوی معکوس تصاویر به نام TinEye این قابلیت را دارد که تصویر را از شما دریافت کرده و در اینترنت به جستجوی آن می‌پردازد. این موتور جستجو، تصویر را از شما دریافت کرده و به شما نشان می‌دهد که احیاناً عکس از چه سایتی برداشته شده است یا اینکه عکس متعلق به شما در کجاها ویرایش و مورد استفاده قرار گرفته است یا نسخه‌ی باکیفیت‌تری از آن در اینترنت پیدا می‌شود یا نسخه‌ی اصلی و ویرایش‌نشده‌ی عکسی که در اختیار دارید را کجا می‌توان یافت.
TinEye اولین موتور جستجوی تصاویر در اینترنت است که به جای استفاده از کلیدواژه یا ابرداده یا واترمارک برای یافتن تصاویر، از تکنولوژی شناسایی تصاویر بهره می‌گیرد.
نمونه‌‌هایی از جستجوهای جالب انجام‌شده توسط افراد مختلف را می‌توانید در صفحه‌ی Cool Searches بیابید.

اگر از این موتور جستجو استفاده‌ی زیادی می‌کنید می‌توانید به جای اینکه هر بار به سایت آن مراجعه کنید و عکسی را آپلود یا از اینترنت انتخاب کنید، می‌توانید افزونه‌های Internet Explorer و Firefox این موتور جستجو را از اینجا دریافت نمایید.


درباره وبلاگ


وبلاگ اختصاصی گروه نرم افزاری پروژه 1 شما در این وبلاگ می توانید از مطالب و آموزش های گروه استفاده کنید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین وبلاگ دانلود و ارائه مقالات رشته کامپیوتر و آدرس prozhe1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 231
بازدید ماه : 896
بازدید کل : 219580
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1